Saturday 3 March 2012

Halo simoleans!!

Berejam nak karang ayat for my 1st post.Ahkak nervous dekk..mcm la bagi speech menang Grammy and kalahkan Adele lak tu..oh NO!
Ok..why do i create blog at the 1st place?Am not the type who like to boast around my private life & I prefer to keep it low,lay back & let things go....chill..:)

BUT not this TIME!!
2012 is the year of Dragon,so ahkak kena la meNAGAkan diri jugak.But don't worry ,,there will be no API keluar dari my mulut,just LOVE & HAPPINESS  yg akan berterbangan di blog ini.That's my resolution for this year.Hait!
I feel that mana yg baik-baik, I need to share the GOODNESS with others.
Jangan TAMAKninah ok (ayat standard si Tasha,kawan I yg sungguh comel tapi ganas)

Tu je la speech utk hari ni..dah over-run pun..marah director..i tido dulu!!:D

No comments:

Post a Comment